1. Perduodamas taisyti įrenginį FIXO servisui, klientas supranta, kad betkokios gamintojo garantijos taps nebegaliojančiomis. Todėl FIXO servisas suteiks savo garantiją pakeistoms detalėms bei atliktiems remonto darbams.
  1. Garantinis remontas – nemokama įrenginio techninė apžiūra, bei gedimų šalinimas. Garantinis laikotarpis – 3 mėnesiai nuo įrenginio atsiėmimo dienos. Garantija neteikiama įrenginiams, kurie buvo paveikti drėgmės. Norint pasinaudoti garantinio taisymo paslauga, kartu su mobiliuoju įrenginiu privaloma pateikti garantinį taisymo aktą, kuris įteikiamas klientui atsiimant sutaisytą įrenginį. Taip pat rekomenduojama atnešti su gedimu susijusius priedus (įkroviklį, USB laidą, adapterį ar kt.). FIXO serviso garantija suteikiama įrenginiui, ne asmeniui. Tai reiškia, kad ji galios, net ir pardavus įrenginį kitam žmogui. Svarbu turėti garantinį taisymo aktą.
  1. Įmonė neatsako už įrenginiuose paliktas SIM ir atminties korteles. Taisymo metu gali tekti atstatyti įrenginio gamyklinius parametrus. Tai padarius, visi duomenys iš telefono yra pašalinami ir už juos įmonė neatsako. Duomenimis turi pasirūpinti pats klientas, arba prieš atiduodant taisyti įrenginį, pranešti įmonės darbuotojui apie norą juos išsaugoti. Tai yra mokama paslauga.
  1. Sugadinus kliento įrenginį, FIXO servisas įsipareigoja nupirkti analogišką panašios būklės naudotą įrenginį, arba sumokėti naudoto įrenginio rinkos kainą klientui.
  1. Taisomo įrenginio diagnostika yra nemokama, jei klientas sutinka su paskaičiuota remonto kaina ir terminu. Jei klientas nusprendžia įrenginio netaisyti, yra taikomas gedimo diagnostikos mokestis – 5 eurai. Taip pat mokestis gali būti taikomas, jeigu garantiniam remontui perduoto įrenginio gedimas yra nesusijęs su prieš tai tvarkytu gedimu.
  1. Įrenginio remontas yra atliekamas kuo skubiau, tačiau būna, jog tiekėjai neturi reikiamos detalės. Tokiu atveju FIXO servisas įsipareigoja susisiekti su klientu ir įspėti apie remonto termino pratęsimą.
  1. FIXO servisas neprivalo išsaugoti apsauginių stikliukų ar plėvelių, jei jie remonto metu turi būti nuimti. Taip pat neatsako už pažeidimus, atsiradusius ardant įrenginį, jei jame prieš tai buvo naudotos nekokybiškos dalys.
  1. Siunčiant įrenginį taisymui per kurjerius, klientas pats atsako už saugų supakavimą. Visi papildomi gedimai, atsiradę transportuojant įrenginį, nėra FIXO serviso atsakomybė.
  1. Klientas savo parašu patvirtina, kad įrenginys yra jo nuosavybė ir jo nurodyti duomenys (vardas, pavardė, telefono numeris) yra teisingi.
  1. Sutaisius įrenginį, klientas yra informuojamas, kad jau gali jį atsiimti. Klientas atsiimdamas įrenginį turi susimokėti už paslaugas. Jei klientas dėl kažkokių priežasčių įrenginio neatsiima, FIXO servisas yra įsipareigojęs 60 dienų jį saugoti nemokamai. Vėliau įrenginys yra utilizuojamas.
  1. Atėjęs atsiimti įrenginio, klientas turi pateikti priėmimo kvitą. Jei jis nepateikiamas, servisas įrenginį grąžinti gali tik priėmimo kvite nurodytam asmeniui. Šiuo atveju, klientas FIXO serviso darbuotojams privalo pateikti tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  1. Klientas atsiimdamas įrenginį turi patikrinti, ar buvo sutvarkyti visi užregistruoti gedimai. Taip pat turi apžiūrėti, ir įsitikinti, ar po remonto neatsirado naujų defektų. Jei klientas turi kažkokių pretenzijų, jas privalo pateikti vietoje. Jeigu klientas pretenzijų neturi, savo parašu tai patvirtina išdavimo lape.